Levering is mogelijk in alle landen die beschikbaar zijn tijdens het afrekenen.
De levering bij een standaardverzending zal plaatsvinden op het adres dat is opgegeven tijdens het plaatsen van de Bestelling.
Echter, wanneer de gekozen verzendmethode een levering omvat in een service point dan zal de plaats van levering het adres zijn van de gekozen service point.
De levering gebeurt volgens de methode die de Klant heeft gekozen op de Website of tijdens de Bestelling.
De kosten van verzending zijn ten laste van de Klant.
De kost van de verzending wordt berekend op basis van het adres van de klant tijdens het afrekenen en het gewicht en/of omvang van de bestelling. De uiteindelijke kosten voor de verzending zullen altijd berekend en getoond worden op het betaalscherm.
De Klant verkrijgt na de verzending van het pakket een email op het door hem opgegeven emailadres met daarin informatie over het pakket of een trackingcode via dewelke de zending kan worden gevolgd.
Leveringen worden zo snel mogelijk klaargemaakt en ten allerlaatste drie weken na de Bestelling geleverd.
In de gevallen waar de wet het toelaat is de Verkoper niet aansprakelijk voor vertragingen door toedoen van de vervoerder.
De Klant zal de goederen in ontvangst nemen en aan een degelijk onderzoek onderwerpen. Dit onderzoek moet de Klant in staat stellen om alle zichtbare gebreken vast te stellen.
De Verkoper moet zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen de twee maanden na de vaststelling van het gebrek, via de Klantendienst op de hoogte gebracht worden van de zichtbare gebreken of elk ander gebrek aan overeenstemming met het via de Bestelling gekochte goed.
De Klant verliest zijn recht om een vordering in te stellen op basis van voormelde gebreken wanneer hij de termijn van twee maanden niet respecteert.
De aangekochte goederen worden aan de Klant geleverd zoals ze zijn voorgesteld op het ogenblik van de Bestelling.
De Verkoper tracht steeds een zo goed mogelijke beschrijving te geven van de essentiële kenmerken van de verschillende theeënen producten. Sommige kenmerken, zoals de smaak, zijn altijd onderworpen aan een subjectieve beoordeling. De Klant houdt hier dan ook best rekening mee.
Als de Klant de goederen niet in ontvangst neemt op de meegedeelde leveringsdatum of op elke volgende leveringsdatum vastgesteld door de vervoerder, dan is de Verkoper gerechtigd om de goederen voor risico en voor rekening van de Klant op te slaan.
Wanneer de goederen in dit beschreven geval meer dan een maand opgeslagen zijn, zal de Verkoper de Klant een laatste maal aanmanen en te kennen geven dat de overeenkomst ontbonden zal worden. Bij uitblijven van een antwoord heeft de Verkoper het recht om de overeenkomst te ontbinden en om de opgeslagen goederen door te verkopen.
De kosten van opslag, administratie en winstderving zullen van het aankoopbedrag afgetrokken worden. Het saldo zal aan de Klant worden terugbetaald, indien mogelijk, via het oorspronkelijke betaalmiddel.
De Verkoper zal steeds aansprakelijk gesteld kunnen worden voor het niet-leveren, tenzij elders in deze Voorwaarden anders is bepaald.
Dit artikel doet echter geen afbreuk aan de wettelijke rechten die de Klant heeft. In het bijzonder de rechten uit artikelen 7 en 8 van de Voorwaarden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Schrijf je in op de nieuwsbrief & ontvang meteen een mailtje met jouw kortingscode.